sobota, 18 listopada 2017

Kim jestem

Miło mi Cię powitać na mojej stronie! Mam nadzieję, że spędzisz tu miło czas. W tym miejscu chciałabym się przedstawić.



Mam na imię Alicja i żyję już ponad trzydzieści lat. Wiele w swoim życiu przeszłam, jednak zamiast czegokolwiek żałować – doceniam każde doświadczenie, które zbudowało moją osobowość, charakter i poprowadziło ku miejscu, w którym teraz się znajduję.


W życiu codziennym zajmuję się koordynacją w niewielkiej firmie informatycznej. Ciągle się zastanawiam nad tym, kim bym chciała zostać "gdy dorosnę". Wciąż nie mogę się zdecydować - średnio raz w roku rozwijam się w jakimś kierunku a następnie decyduje, czy dana umiejętność zalicza się do dodatkowego hobby czy jednak chciałabym w danym kierunku podążać. Mam już na swoim koncie pasję gotowania, tworzenia stron www w WP, poznanie kodu, szycie na maszynie, malowanie na płótnie, pisanie krótkich form literackich...
Mam wspaniałego, wspierającego partnera, dwóch synów oraz psa :)
Chciałabym się z Tobą dzielić tym, co mam – wiedzą, doświadczeniem i refleksjami, recenzjami książek i propozycji kulinarnych. Ponadto chciałabym Cię motywować do działań, prób i doświadczania, wszakże:

Życie nie jest problemem do rozwiązania, tylko rzeczywistością do doświadczenia.
Søren Kierkegaard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz